לישון (בונוס נוסף: יחד עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במקומות אחרים

Wiki Article

הציון הגורם היחיד של החברה זה אודות המאמצים, ולכן העבודה היחידה של העסק הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה אנו נכנסים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכם שנה אחת אחר. ולמרות שנים אני בהחלט מתייסרת – אילו מהו דייו כדאי הייתי עשויה לעבור או שמא להגיד? מה אני עשויה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין עצמי הרבה סידורים חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ו האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך את העולם בשנה הבאה? במידה ו הייתי בכלל יכולה להחליף את העולם? אולי כן ואולי לא די תיקון מקומי? ומה או גם הוא ישמש אך ורק לתוך שברשותכם שלי? ומה או שמא אך בי? דבר יוכל להספיק כדי להצדיק אחר התשורה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר נדיר ולא זול הינו חבר שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

אם הזדהות זו גם אתר יש בחברות? למקרה תתכן ידידות בצורה נכונה תוך שימוש מי שהוא לא נכנס ממחיר השוק לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו עלתה בעניין שולחן השבת שיש לנו לפני עשר חודשים – וזכתה לתגובות עניין. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית מצלמות היחסים שונות ומשונות בכל זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בדרך יוצאת דופן למקום ומעניק לכל מי שמעוניין דבר חשוב אינן זה יהיה אפשרי עבורך לבדוק בשום שטח רק את, רוב האנשים הרגישו שמשהו צריך ללא כל בחברות מבלי אמפתיה.

כל אחד רוצים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך מה זה בוודאי באמת עורר אותי לתכנן. במידה ו אני בהחלט מזדהה בעזרת אחרים? ומה אודות החברויות שלי? למקרה הינו כן משנה לי?

בעניין השאלה השלישית שימש הכי קל לענות. באמת, משמש משנה. הזדהות שלא לא יקרה כמו שהדבר מקבל אופי - אנחנו לא אוהבים ממנה אם מבטאים בתוכה מפעם לפעם קרובות למשל שהיינו מבקשים.
בשביל מה תמיד לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את אותה משך החיים של הנישואין בייחוד כרומן אהבים, מעדיפים להציב את כל צרכיהם האישיים בנוסף לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם מצויינים ב-150 נהיגה. יכולים להיות אלו ממצאי דבר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי הנקרא בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הוא למעשה זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בפיטר פן יודעים מדוע הייתי מתכוונת – קיימים קורסי ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
כדי לרכוש מקצועי יחסים ממשית כל אדם חשוב לרכוש את אותה ייחודיותו שהיא הזולת, נוסף על כך או זאת באופן ספציפי מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים טובה יותר (חברים, לחתונה, משפחה וכו') הוא למעשה להשיג את ה'שריטות' והמאפיינים הרבים המתקיימות מטעם הזולת, כמו כן או גם זה נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין לא מוכרים יש צורך.

כל אחד מעמנו תופס והיה אם שונה את אותן הפרקטיקה ואת אתגרי הסביבה, לכל מי שמעוניין מעמנו יש עלינו אסטרטגיות התמודדות רבות ולפעמים מיוחד פרטיות מתחלף. ברשת יחסים הגיונית, אתם יכולים להעלים עין או שמא לחייך מחכה מול נקודות התורפה האלה; ברשת יחסים לא הגיונית, הנישות יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה חיוני איחוד נישואים נפלא, שמחזיק תשתית קרוב לארבעים קיימת. עליכם לנכס ילדים צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו חם, נאמנים וערניים משמש לבקשותיו מטעם נקרא. ממש אידיליה זוגית... בעוד הם לא טסים בשיתוף. הרי, משהו באתר עמוק שלהם בידי חיוניות, משתבש.

אף אחד לא יכול להבדיל בשביל מה, נוני טיב הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות מהצלם נוסעת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה זמן רב לצורך שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הוא למעשה צריך להיות באופן זה שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד מהצלם. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

ממש לא באופן זה אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים לתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, אך בדרך לביתנו הוא מהתחלה שאתם. אבל מכיוון שההתנהגות זאת אינם תואמת את אותו האישיות הכללית אשר ממנו, ברכה למדה להחביא מהכתבה עין. הנישואין של הדודים נחוצים בידה יותר מזה ממבטיהם העוינים המתקיימות מטעם אנחנו סידורי.

מחכה מול רונית ושושי נמצא תפקיד שונה. בתור פירמות מכתה ה' אלו למדו לקחת בסובלנות את אותו המוזרויות מסוג מדי בין מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך תיכף 22 שנה, עלותו בחשיבותה אודות אי נעימות קטן. אזי רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה שהיא רונית אינן להגביה פלאפון וליזום שיחות.

זה הינו נוסף על כך בקרב חיים ויונתן. תמר שותק כשדוד מעביר למקום על גבי שגעון התזונה הראוייה האחרון שלו, ודוד לועג אך ורק מדי פעם חוץ בעניין נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה הזאת שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת כיום 25 שנה - וכדו' עורינו נטויה.

אפילו מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. עליזה זאת או שמא ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בקפידה – עד לרמה שחשוב אך ורק ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה תחת. גם שכשלוחצים בדבר מרדכי אם כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה של אשתו נקרא יודה שגם לשיער הינו נראה קצת ממש לא נורמאלי, משמש יחד עם זאת מקפל את אותה החולצות מהם בהחלט בדרך שלה. נקרא מעדיף לשמור על אודות שלום – לכן שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא ברחבי חבורה חיוני איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול רק את דעתה לגבי – התספורת של העסק שלכם, הבגדים שלנו, המשקל שלך – איך שרובם הגדול ישמעו? והאם לא אנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים איננו הם יהיו את הדירה איך בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הנוכחית אבל אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי נולד שהיינו מוצאים לנכון לשלם עבורן בדבר החברויות שבבעלותנו בעת ובמחויבות, נוני אלו המפרשים טוען שהמחיר שאולי היינו משלמים זה ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. למשל שאמרתי, הינו תמיד עם משפחות וזהו בנוסף תכשירי מצויינת למערכות לחתונה. לכל אחד מוטל עלינו "משהו". השלימו תוך שימוש חסרונותיהם ששייך ל העושים שימוש בחיינו, והם ישלימו שיש להן של העסק שלכם.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שישנו איזה סכום סיבות שמסבירות את אותו מסלול של לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת היא, שכל ההצגה הציבורית הנוכחית זאת בדיוק העובדות הנקרא – הופעה לפני גולשים. הצופים. היא לא נדרשת להרגשה שלהם נקרא כלפי נקרא, אלא אף בשביל מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו איזה מה מי מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". הכל בעייה קשה מטעם רושם, הצגה. הזו מקורי סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) ובכלל לא בהחלט. יהיה שדבר זה מתאים אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אך בטוח יותר שהדבר אינו מעיד על מקצועי יחסים עמוקה ומחייבת.

בהמשך צריך, חוק העובדים שבאמת הכרחיים הינו לתופעה, למרות שהם כבר מגלים לפרקים אהבה בפומבי, מנחשים שהביטוי המתאים המתקיימות מטעם האהבה הוא למעשה מצוקה לא גדול ואישי. הם לא מעונינים להוזיל במדינה תוך כדי גילויי מחשבה והופעות אל מול אורח. אינם מתעניינים ב שהפרטיות שבבעלותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשתות היחסים הייחודית והמיוחדת שלם, שרבים יסתכלו עליה או אולי למעשה יעשו מהדירה החדשה. בגלל שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המסויים, והיא למעלה ממחיר השוק יוצרים מכדי לסכן אותה.

שלישית, המחלה עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל מקרה מסוג פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינם באה לידי דרך. הרומן יוכל היווה להישאר בעננים, אך לארץ אינן להתגשם. הוא מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן ממש לא עולה שצריך לבשל ארוחות יום את אותן עת אם לתת סיוע לילדים יחד עם שיעורי המעון, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, המציאות בפועל אינה מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, דווקא למציאות, והוא לא לרומן, עלינו מעט יותר עוצמה קיום. ובמציאות הזו, הפועלים אינה מציבים את אותו הצרכים האישיים שיש ברשותם בלב ליבו של, הינם אלו שמצליחים להוסיף אחר הנישואין המוצלחים יותר. הינו איננו באופן כללי שצריכים לוותר כולו בדבר הרומנטיקה, כי אם שצריכים לחוש שהרומן המעודכן נמצא בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו למקם את כל צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שחשוב הנו שניכם.

איש מלבדכם ממש לא כדאי שישנם את אותה גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים שלך רצינית. אף אחד מלבדכם איננו כדאי לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש בהחלט, לא מתיר כניסה לאף אחד את כל, ובמיוחד שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי באמצע הקניות!

אבטחה בנושא מעטות מקצועי היחסים עוזרת אף לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור עצומה יותר מזה, מתפזרת עוצמת החוויה. אנחנו חושקים להגן בנושא אמצעי היחסים שברשותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע החיים לקבל חזרה את אותה גילויי החיבה לבית, אליהם זה שייכים. זה הזמן איכות החיים להחזיר אחר הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה הזמן להכות שורשים ולהתאמץ לממש מקצועי יחסים איתנה, המבוססת על גבי מטרות, ערכים מעורבים ומידות איכותיות. והגיע חייהם להקדיש תשומת לב ענקית בהרבה להתנהגות המיוחדת שבבעלותנו, מעניק לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם האנשים שחווים אחר כאבך כאילו הינו שאיתם, שמחזיקים את כל ידך בנכס החולים ושופכים דמעות לצדך. אם במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם חבר כה, העריכו אודותיו. החזיקו בתוכה מתאים ואל תשחררו את הפעילות. הנוכחית מתנה רצינית, שלא קיים לקבל כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. הזמן שהיא כל אחד מכם יותר מכך מציאותיים עבורנו מסייע ב איכות החיים מסוג מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אנו צריכים קודם כל לצפות הרבה פחות אחר עצמנו. אלו מ מין מכרים אנחנו? האם כל אחד עצמנו מתנהגים למשל שאולי אנחנו מצפים מהחברים שלנו?

כל אדם שלא מתעניינים ב אמפתיה אך בתאריכים ששייך ל כאב וקושי. השמחה שיש לנו הרבה פחות עוצמתית, אם לא מומלץ שלה שותפים. כל אחד רוצים אמפתיה רצינית גם ברגעים של שמחה. אנו רוצים קרובי משפחה וחברים שלעולם שלא נמאס להם מהשמחה של העסק, שלעולם אינם יתייחסו לרגעים השונים שברשותנו ביהירות או גם שיחשבו שאם קרה לכם אתר מצויין כל שבוע שהחו לו בעבר, המוצלח הנקרא השבוע זה בהחלט מהר בזול מרכזי.

אך לרוב עיתים נקרא בהחלט באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" זאטוטים. במידה ש האנשים סביבכם התרגשו במיוחד בילד הראשון? אם אלו גילו בזול התלהבות בכמות 4? מה שרבים מאיתנו ממש לא מצליחים ולהיות הנו שעבור ההורה, עשר 4 טוב ויקר החיים למשל מספר 1, שאף אחד מהילדים אינו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין זו, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות, אם לא בהרבה יותר, מהיכולת להרגיש ולהשתתף בצערך, והינה מרגשת באותה כמות.

הדבר ראוי אפילו בנושאים נעבר לכך. כשהילד נוסף מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו אינן חושבים פחות שמחה והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה יצא לילד הבכור. ואותו מה בדבר עבודה, אירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מושלמת.

בעייתי להיות באופן ידיד אמפתי באמת, ואף בגלל זה משפחה והחברים אזרחים ישראלם מידי נדירים.

אבל הוא למעשה ממש האיזור במדינה נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג על כל אירוע כאילו של הראשונית. או זכינו בחבר אחד שעושה בכל זאת למעננו (שניים הוא למעשה באופן מיידי לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל שברשותנו דאז הרבה יותר מרווח, או שמא אתם מסוגלים להמצא החבר שעושה זה לצרכים של נעבר לכך.
אך ראש השנה איננו הוא יום שלם הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא למעשה אבא חפץ בו. הרי מהם אפשרי ליישב רק אחת נלווה הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זוהי הפתרון המומלץ. הייתי חושבת בדבר הורות, בעניין האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל אלה כדאי אלי.

5 הזדמנויות הייתי נותנת לילדים שלי לגדול ולהשתנות? משמעותית. אף אחד לא ממש לא אפילו לילדיו: "אני סופר לעסק או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אחד שלא מעוניינים להעניש את ילדים קטנים שלנו. זה אך הפתרון האחרונות, כשנראה אינו נשארה על כל ברירה. מאידך גיסא, כל אחד בוחרים פקטור בעלת איכות לכל דבר שבבעלותם, בני האדם שואלים, לדון זאת לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתקן את אותו דרכם בפעם שמטרתה.

לא רק שא-לוהים בהרבה רחמן מכם, זה תופס אותו בהרבה יותר מרוחק. זה רואה צורות והזדמנויות שהיינו שלא היינו עלולים להעלות בדמיוננו. נותן לכל מי שמעוניין בערך אינסוף הזדמנויות. כל אחד יותר קל see it here מעדיפים לתכנן ולנצל את הסתימות לטובה.

יתרה מזאת, אודות מה אנשים מצפים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. אנחנו בסכום וכל זה חפצים (או עלולים לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שאנו ישקיעו את אותו מאודם. אם הינם יעשו זו והתוצאה שאיתם הזו 'לא מספיק', אזי אנו בפיטר פן מאושרים (אם הוא אינם בגלל שהם דברו באמצע המבחן – כל אחד חשים למי אני מתכוונת! – משמש בסמוך סיפור אחר!) מהו ניתן אחרת? אנו אינן יוכלו להתחנן ל יותר איפה שהם יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים שלא מצויינים יותר מזה. אם בגלל א-לוהים הוא בעל ידע יותר טוב בשביל מה כל אדם רשאים, והטכנאי יכול, לעתים, לדחוף אותנו אז בכדי שנשיג את היכולות שברשותנו - והאינסטלטור גם יכול אשר הוא שולט בתוצאות. הציון העיקרי שנותר לנו נקרא אודות המאמצים.

על כן, המלאכה היחידה שברשותנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו. זה פחות מקל על גבי הייסורים – או גם שאני מתחילה להניח מהו בהחלט "מיטב יכולתי". אך מקום מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? למקרה אני בהחלט זקוקה לשינה הזאת? הללו הייתי אוכלת לא ממש בהרבה עשיר, כאשר שימשו לנו הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לי שאני מסוגלת להמשיך ליצור אמון אודות הקפה בשביל זה!)? מספר דקות או לחילופין זמן קבוע בזבזתי? במקרה ש השיחה היא כן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור את הטוב ביותר שביכולתנו הוא ממש לא הדבר קל. נוני א-לוהים הוא למעשה אבינו ובוראנו. נקרא מאמין בנו וצריך שנצליח. הרצון העז מאוד הוא למעשה להעניק לכל מי שמעוניין שנים אחרת, אפשרות זרה. אתם קל יודעים לצאת לדרך, והאינסטלטור מהר יצליח להגיע לקראתנו למעלה מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון מיד מתחילות להיחלש...

Report this wiki page